Football Manager 2012 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdwardAarts

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
hallo,

ik heb sinds een maand ongeveer de nieuwe football manager 2012 bij dixons gekocht,heb em geactiveerd met steam,wat tegenwoordig helaas moet,intussen heb ik me windows opnieuw moeten instaleren,en dus fm12 kwijt,ik probeer sinds die tijd opnieuw fm 12 te installeren,dan krijg ik dat scherm van productcode activeren
maar met de volgende tekst Dubbele prodctcode

de productcode die je hebt opgegeven is al geactiveerd voor een bestaande Steam-account en is daarom ongeldig,je activering van Football manager 2012 retail is niet voltooid is er misschien iemand die mij hiermee serieus wil helpen dit op te lossen asjeblieft? ik weet me er geen raad meer mee,ik hoop niet dat ik opnieuw fm12 moet gaan kopen aangezien ik dit niet echt van plan ben,of nog is 50 euro moet gaan uitgeven voor een nieuwe code,wat ik al op meerdere forums las,dat mensen dit al hebben moeten doen namelijk,

Laatst bewerkt:
Misschien een mail stuuren naar Sport Interactive? en vragen om een nieuwe productcode aanvragen?

Wanneer je een spel activeert op Steam, dan is de productcode verbonden aan jouw account. Je hoeft die dus niet opnieuw te activeren.

Installeer Steam en kijk in je games library. Daar moet Football Manager 2012 tussen staan. Je kunt het dan installeren: het spel wordt gedownload van Steam.

http://cdn.steampowered.com/download/SteamInstall.msi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan