Football Manager / WLAN Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDBAFCA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2010
Beste mensen,
Ik heb sinds kort Vista laten vervangen door Windows 7, maar die bracht een aantal problemen met zich mee.
Ten 1e kan me laptop WLAN niet meer inschakelen op een vreemde manier. Dit is opgelost met een USB adapter, alleen hiermee heb ik minder bereik. Zo wat kan ik hieraan doen?

Ten 2e, en meest dringende, Football Manager 2009 werkt niet meer?? Als ik de CD invoer in de driver, krijg ik eerst autorun en vervolgens helemaal niks meer? Heb het ook geprobeerd met Computer en dan driver, maar zelfde verhaal.
IEMAND EEN OPLOSSING? :(

Zie je vraagtekens in apparaatbeheer wat betreft de wlan? Lijkt er namelijk op dat er geen driver is geinstalleerd. (zijn er uberhaubt drivers geinstalleerd?)

En wat betreft de tweede vraag, kan je de autorun wel uitvoeren in compatibiliteitsmodus?

Lita112

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik zie geen vraagtekens wat betreft de Lan, kan gewoon alles vinden, ook de cddriver. Heb ook fifa09 via cd kunnen installeren, alleen FM09 pakt die niet..

Hoe kan ik m uitvoeren in compatibiliteitsmodus (Misschien een stomme vraag..)?

Rechtsklik op het opstart bestand van het spel, kies eigenschappen en vervolgens compatibiliteit. Daar op Vista of zelfs xp sp2 zetten. daarna nogmaals proberen op te starten.

Wat betreft de cd driver, wat bedoel je daarmee? Gewoon de dvd/cd speler?

Het knopje op je laptop om wlan in te schakelen zal toch een driver nodig hebben voor deze werkt. En die moet voor win 7 wel beschikbaar zijn. Anders gaat het inderdaad niet werken.

Ik wil wel even kijken of die beschikbaar is, maar dan heb ik wel merk en type laptop nodig.

Anders geef ff type laptop,

Kunnen we ff snuffelen naar drivers enzo

Misschien is er wel een driver geïnstalleerd, maar niet gezegd dat het een gooie is

Staat niet in dat hij fabrieks drivers heeft geïnstalleerd, niet gezegd dat Windows de goeie drivers installeert.

Blijven Piekeren he :P

Geen idee wat je nu bedoelt, ik wijs er alleen op dat ik al heb gevraagt naar merk en type...

Volgens mij is er namelijk gewoon een driver nodig om het knopje te laten werken, maar of die er is kunnen we pas achterhalen met de info over merk en type.

Laatst bewerkt:
Je vroeg om het merk en type van de laptop. Wat je verder daarna poste is mij een raadsel. Geen idee wat je daarmee bedoelt.

Het internetprobleem is inmiddels opgelost..
Maar ik krijg heel de CD/DVD van FM09 niet geopend.. Hij vind de CD/DVD wel in' mijn computer'', maar als ik deze wil openen gebeurt er niks. Ook geen foutmeldingen of andere berichten/geluiden...
Dat is mijn probleem nu. Mijn Laptop is een Fujitse Siemens Amilo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan