Situatie:
Combobox 1 -- tabblad1 met 5 checkboxen (rood1- geel1- groen1- blauw1- paars1)
Combobox 2 -- tabblad2 met 5 checkboxen (rood2- geel2- groen2- blauw2- paars2)
Combobox 3 -- tabblad3 met 5 checkboxen (rood3- geel3- groen3- blauw3- paars3)
Combobox 4 -- tabblad4 met 5 checkboxen (rood4- geel4- groen4- blauw4- paars4)
de bedoeling is dat deze gegevens opgeslagen worden in een tabel. per checkbox die is aangeduid, zou een record moeten toegevoegd worden aan de tabel.
Staat in de eerste rij bijv in combobox1: "krijt" en worden op tabblad1 bijv rood 1 en geel1 aangeduid, worden er twee records gemaakt, eentje wordt: krijt - rood, de tweede wordt: krijt- geel.
ik heb de volgende loop die werkt op andere formulieren, maar hier wil hij niet echt lukken:
Dr zit waarschijnlijk iets fout in het gedeelte van de 'nevenwerking', want hij maakt een mooi record met de unieke code en de behandeling, maar de nevenwerking blijft blanco. de naam voor die nevenwerking is altijd KEUZEnevenwerking + nummer
Iemand die me kan helpen?
Combobox 1 -- tabblad1 met 5 checkboxen (rood1- geel1- groen1- blauw1- paars1)
Combobox 2 -- tabblad2 met 5 checkboxen (rood2- geel2- groen2- blauw2- paars2)
Combobox 3 -- tabblad3 met 5 checkboxen (rood3- geel3- groen3- blauw3- paars3)
Combobox 4 -- tabblad4 met 5 checkboxen (rood4- geel4- groen4- blauw4- paars4)
de bedoeling is dat deze gegevens opgeslagen worden in een tabel. per checkbox die is aangeduid, zou een record moeten toegevoegd worden aan de tabel.
Staat in de eerste rij bijv in combobox1: "krijt" en worden op tabblad1 bijv rood 1 en geel1 aangeduid, worden er twee records gemaakt, eentje wordt: krijt - rood, de tweede wordt: krijt- geel.
ik heb de volgende loop die werkt op andere formulieren, maar hier wil hij niet echt lukken:
Code:
For Each ctl In Controls
With ctl
Select Case .ControlType
Case acCheckBox
If .Value = -1 Then
sNevenwerking = Mid(.Name, 6, Len(.Name) - 5)
sTabel = .Tag
On Error Resume Next
With CurrentDb.OpenRecordset("GegevensBehandelingNevenwerking")
.AddNew
![Unieke code] = cmbCode
![Behandeling] = Me("cmbBehandeling" & i)
![Nevenwerking Behandeling] = Me("sNevenwerking" & i)
.Update
.Close
End With
End If
End Select
End With
Next ctl
Dr zit waarschijnlijk iets fout in het gedeelte van de 'nevenwerking', want hij maakt een mooi record met de unieke code en de behandeling, maar de nevenwerking blijft blanco. de naam voor die nevenwerking is altijd KEUZEnevenwerking + nummer
Iemand die me kan helpen?