Forbidden You don't have permission to access /TMPaj0ktd.html on this server

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Heb eerder sites gemaakt in Dreamwaver/ windows7 - 64bit en gebruik Wamp als local server. Het vreemde is dat sinds een week Google de foutmelding : Forbidden
You don't have permission to access /consultancy/TMPaj0ktd.html on this server, geeft. FireFox en ook IE werken normaal als altijd. Dit is met meerdere sites! Ik gebruik altijd Google als primary browser. Is er iets veranderd in de Google browser waardoor het niet meer werkt ism met Dreamweaver? Thanks

Nee, helaas Werner dit artikel geeft geen antwoord. Het punt is dat elke browser gewoon werkte met wamp. Heb er ook geen wijzigingen in Wamp gedaan. Nu in ene geeft alleen Google deze foutmelding dat ik geen toegang heb tot de server. Dreamwaver maakt een tijdelijke bestandje voor de browsers om het Dreamwaver resultaat ( de site bladzijde ) als het ware life te bekijken. Volgens mij kan het alleen aan Google liggen met zijn rare policies. Krijg tegenwoordig ook een Google mail melding als ik van mijn Tablet gebruik maakt... ook zo iets. Zogenaamd vanwege de veiligheid: er is iemand die gebruik maakt van uw accout... herkent U dit. Tja, ik lees mijn mail.

Beste Peter,

U geeft aan dat u Google altijd als primary browser gebruikt. Google is echter een zoekmachine. Kunt u aangeven op welke browser dit probleem zich voordoet?
Heeft u al geprobeerd uit te loggen uit uw Google account en uw website vervolgens getest?

Google werkt niet

Oplossing : Als je HTTPD in Apache aanpast met Allow access for All werkt ook Google -
<Directory />
Options FollowSymLinks
AllowOverride None
Order deny,allow
Allow from all
</Directory>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan