force feedback steering wheel

Status
Niet open voor verdere reacties.

markversteeg1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Ik heb een probleem met mn stuurtje, namelijk dat ie het niet doet onder xp pro. Als fout geeft ie driver is niet digitaal. Maar onder win 98 doet ie het gewoon. Het merk is volgens mij ANKO.

Iemand een idee????

Nieuw stuurtje kopen dat wel XP ondersteunt :D;)

anders zou ik eens op internet naar de laatste drivers van het stuurtje zoeken:confused:

Yup maar een nieuwe kopen is ook weer zo iets!! :rolleyes: Hij doet nog perfect, en driver;s kan k nie vinden!!!
iemand anders nog idee behalve dan een nieuwe kopen :p

Bij die digitale handtekening melding kun je toch op OK klikken?

Wat is de website van de maker van je stuurtje?

Geplaatst door markversteeg1
Ik heb een probleem met mn stuurtje, namelijk dat ie het niet doet onder xp pro. Als fout geeft ie driver is niet digitaal. Maar onder win 98 doet ie het gewoon. Het merk is volgens mij ANKO.

Iemand een idee????

lekkere oplossing:rolleyes: er zijn op de sites van de fabrikant,denk ik wel drivers te vinden:8-0:

Het merk is target, volgens mij 1 of andere kijkshop merk. driveguide kom ik ook nie echt verder mee. En ik kan wel ok drukken bij digitale handtekening maar dan geeft ie een fout aan dat ie geen stuurprogramma heeft.

zouden jullie me misschien kunnen helpen met zoeken naar een driver. De hele naam van het stuurtje is Target usb force feed back steering wheel. In ieder geval bedankt voor de moeite :D

Geplaatst door bas9
sorry, dit gold voor de devil

Wat gold voor mij??

Dit:
Geplaatst door bas9

lekkere oplossing:rolleyes: er zijn op de sites van de fabrikant,denk ik wel drivers te vinden:8-0:

en zo ja, wat bedoel je ermee??:8-0:

Target force feedback steering wheel

Hey,
ik heb ook zo'n stuur en het zelfde probleem,
ik ging op google zoeken en kwam hier terecht
ik wilde vragen of je nog weet hoe ik dit stuur goed kan laten werken op xp pro.
Alvast bedankt

Welkom op Helpmij. :)

Het is wel een heel oud topic wat je nu omhoog haalt en dat is niet echt gebruikelijk.
Ik stel voor dat je zelf even een nieuwe vraag gaat aanmaken.
Dan gaat deze op slot. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan