force feedback stuur + cmr3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Hoi sinds vandaag in het bezit van Colin McRae 3 en in het trotse bezit van een microsoft Sidewinder forcefeedback stuur...

Maar als ik met het stuur op maximale forcefeedback rij dan voel ik nog niets... Pas als ik van de weg kom voel ik wat..

Ben ik de enige?

In o.a. Rally Championship 2000 heb ik wel volledige force feedback en daar gaat het stuur wel tekeer als je bijvoorbeeld steentje tegen komt op de weg.

ps, moderators,
hoort dit in sectie spel werkt niet? Zonee, kan je hem naar de juiste sectie verplaatsen?

[edit]
bij gp4 heb ik dit probleem ook, formule 1 2002 is wel zeer echt..
[/edit]

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Stigter
Hoi sinds vandaag in het bezit van Colin McRae 3 en in het trotse bezit van een microsoft Sidewinder forcefeedback stuur...

Maar als ik met het stuur op maximale forcefeedback rij dan voel ik nog niets... Pas als ik van de weg kom voel ik wat..

Ben ik de enige?

In o.a. Rally Championship 2000 heb ik wel volledige force feedback en daar gaat het stuur wel tekeer als je bijvoorbeeld steentje tegen komt op de weg.

ps, moderators,
hoort dit in sectie spel werkt niet? Zonee, kan je hem naar de juiste sectie verplaatsen?

[edit]
bij gp4 heb ik dit probleem ook, formule 1 2002 is wel zeer echt..
[/edit]

hallo

ik heb het zelfde het is gewoon normaal hoor.dat heb ik ook bij alle spellen dus geen zorgen.

suc6 verder

Dus bij jou doet ook je stuur het ook heel erg licht op het moment dat je op asfalt rijd? Pas als je van het asfalt/baan af gaat voel je hem pas..

Ik vergelijk hem met rallychampionship 2000 en daar is het stuur gewoon lastig in je hand te houden...

Zou dit door de "engine" komen? Ik heb hetzelfde probleem met gp4....

Edit
TonyMontana
Het geheel quote van mijn post heeft niet veel zin, het leest lastiger..:( Wel bedankt voor het reageren.
/edit

Geplaatst door Stigter
Dus bij jou doet ook je stuur het ook heel erg licht op het moment dat je op asfalt rijd? Pas als je van het asfalt/baan af gaat voel je hem pas..

Ik vergelijk hem met rallychampionship 2000 en daar is het stuur gewoon lastig in je hand te houden...

Zou dit door de "engine" komen? Ik heb hetzelfde probleem met gp4....

Edit
TonyMontana
Het geheel quote van mijn post heeft niet veel zin, het leest lastiger..:( Wel bedankt voor het reageren.
/edit

ja bij mijn ook dat is goed hoor.bij elke spel is het weer anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan