Force shutdown

Status
Niet open voor verdere reacties.

saraahtje666

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2009
Hallo,

Er is ergense iets fout gegaan bij het installeren van photoshop. Nu kan ik hem niet installeren omdat ik de mededeling krijg dat hij reeds geinstalleerd wordt?
Zou een programma als Force shutdown dit probleem kkunnen verhelpen??

:confused:

Welkom op Helpmij.nl, saraahtje666 !

Pc al eens herstart?
Of heb je een eerdere versie eerst ge-deinstalleerd ofzo?

De-instaleer het programma en start je pc weer op ... :)

Laatst bewerkt:
forceshutdown

Welkom op Helpmij.nl, saraahtje666 !

Pc al eens herstart?
Of heb je een eerdere versie eerst ge-deinstalleerd ofzo?

PS had zijn versioncue dll verloren en wilde niet meer werken. Ik heb het toen gedeinstalled en daarna weer proberen te installen. Maar toen ik dat priobeerde kwam er een venster met there is already an installation running, please wait until this is finished. Maar ik wacht al weken en blijkbaar loopt die installatie nog steeds op de achtergrond want ik krijg nog steeds dexe melding als ik tracht te installeren. OOk geprobeerd een herstelpunt te maken, maar mijn computer weigert enig herstelpunt te maken. Als ik dat doe loopt alles zoal het hoort bij "herstelpunt maken", maar nadat de computer opnieuw is opgetart staat er:
Kon geen herstelpunt maken omdat er niets nieuw is geinstalleerd. Terwijl er inmiddels echt wel dingen geinstalleerd ziujn en ik herstelpunten heb gemaakt tot aan de datum dat dit ding terug kwam van herinstallatie in de computer reparatie.
Ik snap al niet zoveel van computers, maar volgens mij heeft dit niets met mijn domheid te maken....hellup!:(

Probeer de setup te bewaren op een stick ofzo.
Daarna de hele map waar de software in staat verwijderen.
Als er een dll blijft hangen, die je niet kan verwijderen, dan weten we wat de boosdoener is.

forceshutdown

Ik ben nog maar een domme beginneling dus sorry als het een domme vraag is.

Ik heb PS van de cd geinstalleerd, dus ik neem aan dat je dat met set up bedoelt?
Gewoon hele map fotoshop van program files verwijderen dus?

En wat betreft het probleem dat er geen enkel herstelpunt te maken is, enig idee hoe dat te fixen is?:confused:

Ja, de hele map kan weg.
Daarna pc herstarten, en proberen opnieuw te installeren.

Laat maar horen als er een melding over komt.

Over het herstelpunt heb ik even geen suggestisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan