form field

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvraven

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Ik wil in mijn formulier 3 invoer velden hebben als zijnde geboortedatum die alle 3 de velden (1 voor dag 1 voor maand 1 voor jaar) in eens de gehele geboortedatum uit mijn database haalt. Ik heb dit:

<td WIDTH="300px">Ik wil zoeken op geboortedatum:<form method="post" name="zoekgebdat" action="searchbygebdat.php" <input style="width: 15px; border: 1px solid #337860;">-<input style="width: 15px; border: 1px solid #337860;">-<input style="width: 30px; border: 1px solid #337860;"><type="text" name="gebdat" maxlength="80"><input type="submit"name="submit" value="Zoek!"></form></td>

Maar dit werkt niet.

Wie kan mij helpen aan een werkend script?

Thnx!

Dit is een HTML formulier, geen PHP script...

Zeker dat het wel PHP is. Dit is een klein stukje uit het hele script. En die is in PHP.

Zeker dat het wel PHP is. Dit is een klein stukje uit het hele script. En die is in PHP.

Dit is geen script, zelfs al is het een onderdeel van een script. HTML geeft slechts aan hoe de browser iets moet tonen, niet wat de server moet uitvoeren. Aan het stukje code dat je hebt gepost kan niemand een fout ontdekken.

Overigens is het ook handig om aan te geven wat niet werkt, en wat er dan wel gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan