Hoi,
Ik heb een probleem met javascript
Ik heb een form gemaakt die een javascriptfunctie aanroept. Ik maak geen gebruik van de onsubmit functie in form maar van de onclick functie van de submitbutton omdat anders return false niet werkt. In firefox werkt dit prima maar wanneer ik in internet explorer niet op de knop klik maar een return(enter) geef wordt niet de onclick aangeroepen maar wordt de pagina opnieuw geladen.
Mijn form ziet er als volgt uit:
kan iemand mij helpen te zorgen dat ook in ie in ieder geval return false werkt?
MVG
Bart
Ik heb een probleem met javascript
Ik heb een form gemaakt die een javascriptfunctie aanroept. Ik maak geen gebruik van de onsubmit functie in form maar van de onclick functie van de submitbutton omdat anders return false niet werkt. In firefox werkt dit prima maar wanneer ik in internet explorer niet op de knop klik maar een return(enter) geef wordt niet de onclick aangeroepen maar wordt de pagina opnieuw geladen.
Mijn form ziet er als volgt uit:
Code:
<FORM><INPUT id=fromAddress size=25 name=from2><INPUT onclick=" setDirections(from2.value, xpoint1); return false" type=submit value="Plan Route" name=button></FORM>
MVG
Bart