feint
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jun 2008
ik zit met een probleem. ik ben bezig met een formulier waarbij ik 4 onderdelen ingevuld wil hebben voordat het verstuurd word.
naast het feit dat die het niet doet zit ik met het probleem dat ik hem naar een andere pagina doorverstuur en daar de informatie opvraag als bevestigings formulier waar mensen kunnen kijken of hun gegevens wel kloppen. maar ik wil de validatie voordat die naar de andere pagina gaat. maar hij werkt gewoon niet. of hij doet helemaal niks. of hij verstuurd hem gewoon door naar de bevestigings pagina
ik heb dit script
dit script heb ik zelf geschreven gezien ik nergens een goede uitleg kreeg bij alle tutorials.
maar hij doet het niet.
ik krijg de error
Parse error: parse error, unexpected $ in /home/www/teasy.freehostia.com/form.php on line 80
maar line 80 staat alleen maar ?>
gezien ik nieuw ben met php weet ik dus niet wat ik fout doe
ook weet ik niet hoe het nou zit met
return FALSE;
else {
return TRUE;
als ik dat invul dat krijg ik de error unexpected else:shocked:
hopelijk kunnen jullie mij helpen:thumb:
naast het feit dat die het niet doet zit ik met het probleem dat ik hem naar een andere pagina doorverstuur en daar de informatie opvraag als bevestigings formulier waar mensen kunnen kijken of hun gegevens wel kloppen. maar ik wil de validatie voordat die naar de andere pagina gaat. maar hij werkt gewoon niet. of hij doet helemaal niks. of hij verstuurd hem gewoon door naar de bevestigings pagina
ik heb dit script
Code:
<?php
if($_POST['submit']) {
if(empty($_POST["bedrijfsnaam"]))
echo "u heeft geen bedrijfsnaam ingevuld";
elseif (empty($_POST['naam']))
echo "U heeft geen naam ingevuld";
elseif (empty($_POST['email']))
echo "U heeft geen email adres ingevuld";
elseif (empty($_POST['telefoonnummer']))
echo "U heeft geen telefoonnummer ingevuld";
return FALSE;
?>
dit script heb ik zelf geschreven gezien ik nergens een goede uitleg kreeg bij alle tutorials.
maar hij doet het niet.
ik krijg de error
Parse error: parse error, unexpected $ in /home/www/teasy.freehostia.com/form.php on line 80
maar line 80 staat alleen maar ?>
gezien ik nieuw ben met php weet ik dus niet wat ik fout doe

ook weet ik niet hoe het nou zit met
return FALSE;
else {
return TRUE;
als ik dat invul dat krijg ik de error unexpected else:shocked:
hopelijk kunnen jullie mij helpen:thumb:
Laatst bewerkt: