• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Form wordt niet gevuld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack Nouws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Ik ben momenteel bezig een UserForm te maken en loop toch tegen nogal wat problemen op.
Wie kan me de nodige tips geven?:o

Bijlagen

Hoe laat ik jouw userform überhaupt op het scherm zien?

Hoe laat ik jouw userform überhaupt op het scherm zien?

sorry ik had hem op een ander blad staan
Je kunt toch een knop van formulieren gebruiken

Laatst bewerkt:
Ik zou met MsgBox'en en Exit Subs op goed gekozen plaatsen al eens nagaan of misschien een deel van de Initialize het doet. Er zitten sowieso fouten in (zelfs controls die niet bestaan), maar dat kan je best nagaan met boven vermelde middeltjes.

Wigi

Ik zou met MsgBox'en en Exit Subs op goed gekozen plaatsen al eens nagaan of misschien een deel van de Initialize het doet. Er zitten sowieso fouten in (zelfs controls die niet bestaan), maar dat kan je best nagaan met boven vermelde middeltjes.

Wigi

Sorry maar ik krijg er niet veel van gemaakt ik heb alleen dit veranderd

HTML:
Private Sub UserForm_Initialize()
Zoeknaam.RowSource = Cells(17, "B").Resize(Cells(Rows.Count, "B").End(xlUp).Row - 1).Address
Zoekplant.RowSource = Cells(2, "M").Resize(Cells(Rows.Count, "M").End(xlUp).Row - 1).Address

Zoeknaam.SetFocus

End Sub

Zoekplant bestaat niet op de userform.

ja klopt maar ik twijfel wat ik nu moet invullen.
want als ik de 8 boxen selecteer dan komt er "Kies_Fust8" te staan
dus ik zou 'Zoek plant" vervangen door "Kies_Fust8" want het zijn 8 dezelfde lijsten die erin komen te staan.

Laatst bewerkt:
Je moet box per box werken.

En als de code werkt voor 1 box, kan je dit gemakkelijk uitbreiden naar de 7 andere boxen. Enkel de naam van het element verschilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan