• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formaat besturingselement gelijk na knippen/plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

muldertje2

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2011
Hallo,

Voor het werk ben ik bezig met een soort van checklist. Voor elke klant hebben we al een bestaand logboekje in Excel. Nu moet het tabblad "Goed" , uit bijgevoegd bestand, geplakt worden in een leeg tabblad van dat logboek. Zoals ik hem gemaakt heb werkt het prima, alleen bij het plakken gaat het helemaal mis. De besturingselementen wijzigen van grootte. (zie tabblad "Gekopieerd dus fout") Wanneer ik dit gekopieerde nog een keer weer kopieer en plak in een ander tabblad, dan gaat het vaak nog verder mis. Wat moet er gewijzigd worden?

Bij voorbaat dank!

Ik weet niet of het relevant is, maar ik werk met Microsoft Office Professional Plus 2010.

Bekijk bijlage Logboek backup2.xlsx

Niemand die hier een antwoord op weet?

(Of ben ik nu veel te ongeduldig... ;) )

Muldertjes,

probeer het eens door het hele tabblad uit je correcte bestand te kopiëren naar een nieuw via rechtsklikken op de bladtab en dan te kiezen voor verplaatsen of kopiëren...

Haije,

Bedankt! Dit is een prima tijdelijke oplossing! Zelf kan ik me hier prima mee redden. Liever zou ik de besturingelementen vastzetten qua formaat, omdat er met meerdere collega's wordt gewerkt. Maar begin is goed zo!

Ik heb het document op verschillende manieren beveiligt, en voldoet nu volledig aan mijn wensen. Dankzij bovenstaande tip! Bedankt.

Opgelost... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan