formaat eigen website te klein in google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalief

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Berichten
46
Hallo hulpverleners:)

Ik heb sinds kort google chrome ipv internet explorer en ben er tevreden. Tot ik vandaag onze website zag. De site is prima te lezen zonder te scrollen, maar hij is niet breed genoeg. Bovenin staan zeg maar 4 afbeeldingen en in google chrome kunnen er maar 3 foto's naast elkaar en komt de vierde er los onder. Google chrome aanpassen met zoom (of zoals je wilt ctrl + scrolwiel muis) lost dit probleem niet op. Alles wordt in verhouding groter, maar de site wordt niet breder. Komt dit vaker voor bij chrome? Is het op te lossen?

groetjes nathalie
 
kan ik je de link ook privé sturen. Vind het namelijk niet zo prettig om hem zo in het forum te plaatsen..of is dat raar :confused:

groetjes Nathalief
 
beetje wel ja, je website is toch voor de hele wereld benaderbaar.
En prive berichten kunnen alleen webmasters sturen in dit forum.
En ik ga mijn prive email adres hier niet neerzetten als je het niet erg vind hahaha:d
 
Mooie site hoor, petje af ik kan dit niet zo mooi trouwens.
Ik denk dat deze site met joomla gemaakt is klopt dat.
En dan kan je niet zo makkelijk qua breedte instellingen iets aanpassen.
Je zult je helaas moeten moeten schikken aan de natuurwetten van dit ontwerp ben ik bang. Maar zoals ik al zei ik ben ook geen expert op dit gebied en kan er ook flink naast zitten. Kijk eens op deze site http://www.dierenweideharderwijk.nl/ ook gemaakt met joomla en dit is vlak bij mij in de buurt, en ziet er hetzelde uit qua breedte instellingen.
Ben je zelf de webmaster? zo niet vraag aan de webmaster wat er dan wel mogelijk is.
 
hooi,

Ik ben zelf niet de webmaster, maar zal het eens vragen.

groetjes nathalief
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan