Formaat plasma bij 4.50mtr kijk afstand.

• Onderwerp starter Onderwerp starter SJJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SJJ

Meubilair
Lid geworden
25 nov 2001
Even een vraagje;
Zit er aan te denken om een plasma tv aan te schaffen maar kom niet uit het formaat wat ik moet aanschaffen merk en type weet ik al dus dat is no problem.
De kijk afstand is ongeveer 4.50mtr.
Misschien iemand met een goede suggestie om mij op weg te helpen wat voor formaat ik het beste kan aanschaffen.

Afgezien van je vraag, weet je zeker dat je Plasma neemt en geen LCD??

Daar is geen twijfel meer over ik ga voor plasma

Ik ben ook op zoek, maar moet me er nog in verdiepen.
Wat is het voordeel van plasma tov lcd??

Ik me al georienteerd plasma heeft beter scherper beeld vooral de nieuwe types van panasonic zien er zeer gelikt uit.
Verkopers gooien je dood met dat plasma er uit gaat maar dat dit ook voor lcd geld vertellen ze niet en dat panasonic en pioner veel geld geinvesteerd hebben in nieuwe fabrieken ook niet.
De nieuwe generatie wordt Oled maar is nog weinig te koop en onbetaalbaar.
Lcd word aangeprezen omdat de fabrikante hier meer aan kunnen verdienen maar beeld kwaliteit kan nog steeds niet evenaren met plasma.
Nadeel is het energie verbruik al is dat al wat verbeterd en het in brand verhaal is ook larikoek want dat deden de traditionele beeld buizen ook, geen mens die daar over klaagde.

En met aanschaf zou ik persoonlijk wachten tot het voetbal gebeuren weer gaat losbarsten.
tegen die tijd gaan de prijzen wel omlaag.

En met aanschaf zou ik persoonlijk wachten tot het voetbal gebeuren weer gaat losbarsten.
tegen die tijd gaan de prijzen wel omlaag.

Je hebt gelijk denk dat ik dat doe kan zo honderd eurotjes schelen koop ik dan mooi een biertender voor.
Misschien iemand nog een suggestie voor een goed merk bier.;):D

kijk eens hier http://www.plasma-discounter.nl/
zelf ben ik aan het kijken voor een samsung....
heb er nu verschillende naast elkaar gezien met het zelfde programma en de samsung is voor mij net iets helder dan de rest.

Heb zelf al een 1,5 jaar een 42" Plasma. De contrast ratio van LCD kan bij lange na
nog niet tippen aan die van plasma, die van mij heeft 10.000:1, de gemiddelde LCD
komt gemiddeld niet hoger dan een 4000:1

Check anders ff de volgende site over de discussie punten van LCD versus Plasma
http://www.plasma-lcd-feiten.be/
Daar worden de feiten duidelijk op een rijtje gezet en de spookverhalen ook duidelijk
uitgelegd......

Groeten,

Remy

kijk eens hier http://www.plasma-discounter.nl/
zelf ben ik aan het kijken voor een samsung....
heb er nu verschillende naast elkaar gezien met het zelfde programma en de samsung is voor mij net iets helder dan de rest.

Heb je de nieuwe serie van panasonic gezien? en wat helderheid betreft daar kunnen ze in de winkel aardig mee goochelen dus pas er mee op vaak id de één net iets anders ingesteld..

Hier hangt beneden aan de muur ook een 42 inch plasma van Panasonic. Perfect ding. Pixels op 1 meter afstand nog niet te onderscheiden, en op 5 meter afstand perfect kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan