format blijft op 2% hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hoi all,
ik wil mijn single HD formateren maar ze blijft hangen op 2%.(nou zie ik dat ie op 3% staat maar er staat een zwartblokje naast de 3%)Wat betekent dat nou weer.Het is een western digital HD van 320 gieg (wd3200jb schijf).Is nog geen half jaar oud.Ik heb er met een tooltje overheen laten draaien en heb gekozen voor write zero's.Toen gewoon een partitie aangemaakt en dan bij formateren blijft ie hangen.Snel formateren lukt wel maar ik weet nu niet of mijn schijf kapot is.
Wat raden jullie mij aan (ipv terug te sturen want ik wil het eerst zelf proberen op te lossen)

alvast bedankt!

gr..
M@rio

Laatst bewerkt:
PS kan ook zijn dat je virusscanner dit tegenhoud. of dat in je bios de write protect van je harde schijf op enable staat.

Bedankt alvast,
nee in de bios staat alles goed want ik heb 'm eerder al eens geformateerd.Toen de schijf fouten begon te vertonen in het logboek had ik chkdsk laten draaien met alle opties aangevinkt en toen gaf ie aan dat er badsectors opzaten.Windows ging toen de beschadigde bestanden vervangen.Ik had afgewacht tot 35 % met chkdsk en heb 'm toen afgezet omdat ik te lang moest wachten.
Op wd site heb ik de Data lifeguard diagnostics tool laten draaien en bij quick test geeft ie foutcode 0007 aan en bij full media scan fout code 0225 en descan heeft ie afgebroken "too many errors found"Ook heb ik write zero's laten draaien zodat ie terug gezet is naar fabrieksinstellingen.

Welke opties heb ik nog?

bedankt mensen!

gr..
M@rio

Ik ga de HD terug sturen.Weten jullie hoe ik dat moet doen?
Ik heb 'm bij de pc beurs gekocht en weet niet meer bij wie en de aankoopbon ben ik kwijt.
Op de site van western zeggen ze n.a.v. serie nummer dat er meer als 1000 dagen garantie op zit.

Kan iemand mij daarbij helpen hoe ik het moet doen a.u.b.?
Mijn engels is slecht vandaar.

alvast heel erg dank.

gr..
M@rio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan