Format/Instal

• Onderwerp starter Onderwerp starter DN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DN

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2001
Beste jongens,

ik wil mijn HD in de laptop vervangen door een nieuwe HD van 500Gb en daar op nieuwe installatie van Win 7 uitvoeren.
Mijn gedownloade Win7 DVD (Legaal) is niet botable, kan iemand me vertellen hoe ik nieuwe HD best kan partitioneren en formatteren om Win7 te installeren?
Of hoe ik die Win7 DVD botable kan maken...

bvd.

Beste jongens,

ik wil mijn HD in de laptop vervangen door een nieuwe HD van 500Gb en daar op nieuwe installatie van Win 7 uitvoeren.
Mijn gedownloade Win7 DVD (Legaal) is niet botable, kan iemand me vertellen hoe ik nieuwe HD best kan partitioneren en formatteren om Win7 te installeren?
Of hoe ik die Win7 DVD botable kan maken...

bvd.

Legaal niet bootable??, is het een upgrade, hoe heb je hem gedownload en is het een iso.

Je kan hem bootable maken met ultraiso Kopieer alle mappen en bestanden van de installatie van win7, in de map boot staat bootfix.bin die moet je dan als opstartbestand gebruiken veel succes

Bedankt voor info, ga ik proberen

En ja, het is ISO en het is LEGAAL, gedownload van af Microsoft server

Bedankt voor info, ga ik proberen

En ja, het is ISO en het is LEGAAL, gedownload van af Microsoft server

Ik kan me niet voorstellen dat hij niet bootable is!!!

misschien verkeerd gebrand...

Als je de iso met imgburn brand dan moet het goed zijn. Je moet niet de bestanden uitpakken, maar de iso laden en branden, het beste is één lager dan de max snelheid van de brander.

bedankt, maar die ISO bestand heb ik niet meer.
HD gecrasht, daarom ook nieuwe HD gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan