format packerd bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoobis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
hoi ik wil een packerd bell format maar alles gaat goed floppy er in opstarten dan vraagt die voor de master cd maar dan doet de cdrom drive ut niet hij zoekt de cd niet gewoon in windows doet ie het wel bij opstarten hoor je de cd rom ook nog het is windows xp maar bij opstarten staat wel loading win98 drivers.

heb je de orginele cd van XP dan kun je vanaf daar ook formatteren.

heb eerst master cd moeten maken en gaat niet vanaf daar

dan een diskette maken waarop indersteuning voor cd rom zit.

www.bootdisk.com

Packerd bell site heeft support voor nieuwe boot disk te maken maar programma crashed bij proberen te maken de pc is in 1x erg langzaam daaromwil ik formatteren housecall geeft geen vrussen pc heeft wel trojans gehad aan maar bij proces info lopen 50+ proggramma waaronder sommige spam dat weet ik zeker maar die zitten ook in de reg zou ut kunnen dat de hard disk kapot is en daarom de drivers voor de cd rom niet installed pc crashed ook als ik opstart menu verander dan sluit ie de pc niet meer af.

doet de computer het nog kun je nog in xp komen.
Dan zou je nog een hijacklog kunnen plaatsen.

je kan bij de helplijn van PB de mastercd's bestellen - afhankelijk van je model PB - heb je die rode diskette zelfs niet nodig - als je met een standaard XP cd hebt proberen te formatteren kan ook het tattouagesysteem van PB naar de hens zijn... waar je nogmaals voor naar de dure PB helplijn mag bellen - mastercd's voor packardbell kosten tot 75euro ...

en sommige modellen van packard bell hebben een recoverypartitie - waar je dus de mastercd's niet nodig hebt - als die partitie er niet meer is - bestellen die cd's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan