gst
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2010
- Besturingssysteem
- 64-bits besturingssysteem, x64-processor
- Office versie
- Microsoft Office LTSC Professional Plus 2021
Geacht forum,
In een vba fomulier staan een aantal textboxen die gevuld zijn met getallen die staan voor een bepaalt bedrag.
Op de volgende geprogrammeerde wijze gaat het goed op mijn pc
Me("txtPrijsPerEenheid_" & i).Value = Format(Me("txtPrijsPerEenheid_" & i), "#.00")
Me("txtGeschatBedrag_" & i).Value = Format(Me("txtGeschatBedrag_" & i), "#.00")
Me("txtDefinitiefSubTotaalBedrag_" & i).Value = Format(Me("txtDefinitiefSubTotaalBedrag_" & i), "#.00")
Wanneer het programma gestart wordt op een andere pc, gaat het niet goed.
De ene pc geeft een komma i.p.v. van een punt, op een nog anderen pc schuift de komma twee posities naar rechts.
Voorbeeld => de correcte waarde op mijn pc 1126.30 wordt bij de ene pc 1126,00 en bij een andere pc 112630,00
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
Ligt het aan een bepaalde instelling van Exel bij ieder persoonlijk?
Het is niet de bedoeling dat de instelling bij een andere pc (gebruiker) gaat wijzigen.
Weet iemand een oplossing?
In een vba fomulier staan een aantal textboxen die gevuld zijn met getallen die staan voor een bepaalt bedrag.
Op de volgende geprogrammeerde wijze gaat het goed op mijn pc
Me("txtPrijsPerEenheid_" & i).Value = Format(Me("txtPrijsPerEenheid_" & i), "#.00")
Me("txtGeschatBedrag_" & i).Value = Format(Me("txtGeschatBedrag_" & i), "#.00")
Me("txtDefinitiefSubTotaalBedrag_" & i).Value = Format(Me("txtDefinitiefSubTotaalBedrag_" & i), "#.00")
Wanneer het programma gestart wordt op een andere pc, gaat het niet goed.
De ene pc geeft een komma i.p.v. van een punt, op een nog anderen pc schuift de komma twee posities naar rechts.
Voorbeeld => de correcte waarde op mijn pc 1126.30 wordt bij de ene pc 1126,00 en bij een andere pc 112630,00
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
Ligt het aan een bepaalde instelling van Exel bij ieder persoonlijk?
Het is niet de bedoeling dat de instelling bij een andere pc (gebruiker) gaat wijzigen.
Weet iemand een oplossing?
Laatst bewerkt: