Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
formateren c schijf na installeren van nieuwe hard disk
Hoi, ik heb een nieuwe harde schijf toegevoegd en deze als 1 ste hd geplaatst, zodat ik nu met 2 HD zit. ik heb win xp geinstalleerd en nu tracht ik men oude schijf die gepartitioneerd was te formateren via xp . Mijn respectievelijke D schijf was geen probleem maar de "oude" C schijf kan ik niet uitvoeren. Door staat nog een textfile op (benaming sti) en een map windows. beschrijving bij start formateren is dat er nog gebruik word gemaakt van bepaalde bestanden en ik deze eerst zou moeten afsluiten.?Weet iemand hoe ik deze kan formateren aub.
Als je tweede HD inbouwt moet je er een master zetten en een slave, die waar je besturings systeem opkomt als master dus.
Dit doe je door middel van het verzetten van jumpertjes aan achterkant HD (meestal).
In de documentatie die bij je schijf zit of op de schijf zelf staat aangegeven hoe je de jumper moet zetten om hem master dan wel slave te laten wezen!!