Formateren, hoe een bep. cookie bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijl0589

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Hoi

(zie dat ik de in de titel 1 T vergeten ben...kan ik helaas niet verbeteren, dan maar even zo)

Ik wil graag m'n PC formatteren, maar nu wil ik voor mijn zoon 1 bepaald cookie bewaren en zolang op m'n D partitie zetten.
Maar wat ik ook zoek, in m'n PC, op het internet, in de Firefox help pages, ik loop steeds vast.
Ik kan op geen enkele manier een lijst met cookies vinden, zodanig dat ik het kan selecteren en kopiëren en opslaan.

Ik zou in Firefox m'n profiel moeten kunnen vinden waar ze instaan, maar als ik de map Firefox open zie ik niets wat daar op lijkt. En in de internet-opties -> extra, kan ik ze alleen maar zien en verwijderen.
Het gaat om een online spelletje waar hij al heel ver in is geraakt, en ik zou het heel sneu vinden als ik dat moet verwijderen.......
Maar ik moet echt formatteren, mijn PC is een zootje.
Oh misschien ook nog handig, ik werk met Vista (ja, nog steeds :( )

Elke oplossing is welkom

Laatst bewerkt:
Daar was ik net ook gekomen, maar het is een sqlite file en vista weet weer eens niet hoe dit te openen.
Na zoeken bij Firefox download ik een add on en nou loopt niets meer als het zou moeten.... :??? (werk nu in I.E. heb ik al jaren niet meer gedaan)

Kan dus ook nog steeds niet bij dat ene cookie komen.

Is het eigenlijk überhaupt wel mogelijk om een cookie te bewaren en als ik klaar ben met formatteren weer terug te zetten?
Die kennis zou me al heel wat hoofdbrekens schelen...(en APPHANGs..I'm so sick of that)

Laatst bewerkt:
Download Mozbackup, daarmee kan je je gehele profiel opslaan. Bookmarks, add-ons, cookies etc. alles wordt meegenomen. Na de format zet je het hele zwikkie terug.

Dat zou heel handig zijn, ware het niet dat ik juist bang ben dat mijn apphangs juist komen doordat ik fouten heb in mijn Firefoxconfiguratie.
Ik wil m'n hele PC schoon, behalve dat ene cookie.....

Maar ik denk dat ik er wel uit ben, ik probeer alleen de map profielen van Firefox te bewaren, met al de cookies erin, dan kan ik later alles verwijderen behalve dat ene cookie.
Ik kijk er wel nog even naar, voor de zekerheid.
Bedankt, spring over enkele minuten in het diepe................................

Ik heb mij zoon al gewaarschuwd dat hij eventueel alles weer even opnieuw moet spelen....
(is best wel moeilijk, bij een autist ;)

Je kunt in Mozbackup ook alleen de cookies meenemen ;)

Bedankt, voor de aangeboden hulp
Ik heb inmiddels een nieuwe PC aangeschaft, harde schijf was overleden.
Moet nog even kijken of ik de profielen terug kan zetten.
Het is me wel gelukt met alleen m'n bladwijzers, dus met dat ene cookie moet het dan ook wel lukken, hopelijk.

Zet de vraag op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan