xkillingspre
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 apr 2008
wie kanme eens goed uitleggenn of een forum zenden in nl aub hoe ik mijn pc moet formateren en hoe ik een driver instaleer voor internet ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat hij hiermee zijn netwerkdrivers bedoelt. In een enkel geval wil het voorkomen dat Windows de netwerkkaart niet herkend na installatie waardoor je dan na installatie niet het internet op kunt. Heb hier ook een PC staan waarbij de kaart niet herkend wordt.
Maak voor de installatie een backup van alle drivers en dan kun je na installatie je drivers weer installeren.
Met o.a drivermax kun je een backup maken.
http://www.innovative-sol.com/drivermax/
als je de partitie van windows wilt formatteren hebt je een partitie manager nodig die je op een bootable cd zet zoals gparted of de ultimate boot cd
en je ïnternet driver haal je zoals ik al zei bij de fabrikant van je netwerkaart als je dat bestand hebt gebownload kan je het misschien ook op een usb stick zettten ipv een speciale partitie
als je de schiijf waar windows op staat wilt formatteren dan kan dat niet in windows
daarvoor heb je een speciaal programma nodig zoals gparted
en je internet driver kan je volgens mij beter op een usb stick zetten
die driver kan je vinden op de site van de fabrikant van je internet kaart
ik weet niet wie dat is en hoe jij daar snel achter komt maar dat moet vast lukken zunde je pc open te maken
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.