formateren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Berichten
136
de pc van mijn man moest geformateerd worden, hij wilde van 4 schijven gewoon weer naar 1 c schijf.
De c schijf van fat32 en de rest was ntfs
De schijven heb ik via fdisk verwijderd maar de schijf schijf blijft hij maar zeggen dat het ntfs is.
Als ik het via windows xp doet dan krijg ik alleen maar te zien ntfs formateren of snel formateren bij snel formateren krijg ik een foutmelding van beschadigd.
Maar als ik lees op een site dan moet je Het formatteren kan dan gedaan worden tijdens de setup van Windows XP, waarbij gevraagd wordt of u de primaire partitie wilt formatteren als NTFS of FAT32 nou ik krijg dus geen FAT32 te zien.
Op wat voor manier kan ik die schijf nou formateren:eek:
 
Hallo,

Probeer het eens met een Win98SE opstartfloppy.
Typ: "fdisk" achter de prompt, kies voor "partitie verwijderen" en dan voor "Een niet-dos-partitie verwijderen".
Je kunt controleren of alles weg is door te kiezen voor: "Partitiegegevens weergeven".

Succes,

Harry.
 
Harry Snor zei:
Hallo,

Probeer het eens met een Win98SE opstartfloppy.
Typ: "fdisk" achter de prompt, kies voor "partitie verwijderen" en dan voor "Een niet-dos-partitie verwijderen".
Je kunt controleren of alles weg is door te kiezen voor: "Partitiegegevens weergeven".

Succes,

Harry.

ja zo heb ik het gedaan en het is gelukt!!!!!!!!!! toppie en bedankt voor je reageren:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan