Formateren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange_B

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
Hey,

Ik wil mijn C schijf formateren, maar zodra ik dat wil doen geeft ie aan dat ik alle schijfhulpprogramma's en programma's die door de schijf in gebruik zijn moet sluiten. Hoe kom ik erachter dat egt alle programma's afgesloten zijn, ik heb volgens mij al alle programma's afgesloten maar hij blijft het aangeven. Wat kan ik hieraan doen? :o :o :o

Groetjes B

staat windows op de schijf die je wil formateren?
dan zul je dit moeten doen via een boot diskette of windows cd :)

Hoe wil je de schijf formateren,. geef is aan hoe je dat doet.

Hey,

Dr is tegen mij gezegt dat ik met rechtermuisknop op C moet gaan staan en dan zo moet formatteren. dat heb ik zo geprobeerd maar dan geeft ie dat probleem aan.

Het is uiteindelijk de bedoeling dat er een andere windows op mijn pc komt dus moet ie helemaal leeggehaalt worden.

Groetjes B

Laatst bewerkt:
Dan moet je doen wat gekky29 al aangaf. Opstarten met een Bootdisk of de Windows installatie cd-rom. Vanuit Windows de C-schijf formateren gaat gewoon niet.

Info hoe Xp te installeren:
http://www.schoonepc.nl/instal/setup.html

Laatst bewerkt:
Owkeej bedankt voor de hulp, dan zal ik het zo gaan proberen.

Bedankt allemaal :thumb:

En nu maar hopen dat je de C: partitie niet gaat wissen met je XP cd, dan staat je XP op een andere schijfletter.

Misschien opnieuw met de XP cd opstarten na het maken van de partitie wil ook wel eens lukken.

Indien je het met een bootdisk doet, en gelijk een nieuwe aanmaakt, heb je daar geen last van.

formatteren

Hoe moet het nu???????
Ik wil alles weg van de hd. Met wincd lukt dat niet want buiten windows blijkft er alles gewoon opstaan.
HOE alles weg???????:o

Als je alle partities eraf gooit, en nieuwe aanmaakt met die XP cd, is alles weg hoor, als je alleen de C: leeg wilt hebben, dan mijn vorige reply volgen, de 98SE OEM bootdisk, vind je op bootdisk.com.

formateren

Win xp met één partitie waar alles op staat!!!
Formateren doet hij alleen met installatiecd en dan maar de winxp zelf
Hoe kan ik alles van de schijf halen?
Veel topics gelezen maar niet hoe ALLES van de schijf is te halen. Thx:o :p :love:

Welke moet ik nemen en hoe moet dat juist? Thx:p :love:
win xp

Mijn probleem is inmiddels opgelost enj mijn computer is geformatteerd. Alles staat er weer op en hij werkt weer perfect.

Bedankt voor jullie hulp allemaal :thumb: :thumb: :thumb:

Groetjes B:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan