Formateren MP3 lukt niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Heb hier een MP3 speler van een collega die het niet meer doet.
Als ik de verwisselbare schijf (FAT) wil formateren lukt dat niet,..kan formateren niet voltooien verschijnt er steeds.
Wat zijn m'n opties om alsnog te kunnen formateren ?

De speler doet het niet meer... dat heeft een oorzaak......
Je kunt nog proberen via FDISK of een andere partitiemanager, de partitie te wissen en een nieuwe partitie aan te maken en die te formatteren.......

Hallo

Een MP3 speler van een collega die het niet meer doet ...

Jammer genoeg lever je niet meer info ....

Ouderdom/merk/typenr ....

En ... uiteraard , komt deze fout zo maar ineens of .....

Peter

Merk is onbekend,staat enkel "California" 1Gb en Made in China op,is dus blijkbaar zo'n cheap junk ding,mja maakt niets uit voor mij.

Opeens lukte het hem niet meer om songs erop te zetten,waar ie daarna nog allemaal heeft op geklikt weet hij niet meer zogezegd,dus ik vermoed dat één en ander misgelopen is :shocked:

FDISK zie ik niet zo goed zitten om eraan te beginnen op't eerste zicht na wat info te hebben gelezen.

Laatst bewerkt:
mp3 die het niet meer doet, graag ietje duidelijker, zie je ng de bestanden staan als je de map opent of geeft hij dan errors?

Neen,bestanden zie je niet meer staan,ik kan ook niets openen.
Van zodra je naar de MP3 gaat op welke manier ook verschijnt steeds het formateren venster en geraak ik niet verder.
Bij eigenschappen van de schijf geeft deze 1 Mb en "0" beschikbaar aan terwijl het een 1Gig speler is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan