formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vegeta1975

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
90
Rare vraag misschien, maar hoe doe je formateren om vervolgens Windows SE te instaleren.
Ik wil het nl opnieuw installeren. Mijn comp loopt namelijk steeds vast bij het opstarten. Het is adware, spyware vrij en ook gescant met NAV. Maar niets verdachts gezien. De probleem blijft bestaan. Zou ik het dan opnieuw moeten installeren
 
Of je je pc opnieuw dient te installeren durf ik zo niet te zeggen, ik heb onder je spyware log een aantal vragen gepost die je dan eerst zou moeten beantwoorden (Antwoorden dus in dit topic).
Maar met een herinstallatie ben je vrijwel zeker van al je problemen af.

Wat je nodig hebt om te installeren is een windows 98 opstartdiskette, deze kan je maken vanuit windows 98 zelf of hier downloaden en daarna op een floppy installeren.

Vervolgens met deze floppy opstarten, je hdd formaten met het commando: Format c: (waarbij c de schijf is om te formateren) vervolgens kan je windows opnieuw installeren.

Denk eraan: Met een format gaat alle data op deze partitie verloren, maak dus een backup van alle belangrijke bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ik op al je vragen had beantwoordt welke wil je dan nog weten?
 
Jah je hebt er een heleboel beantwoord, alleen niet op de juiste plaats maar hier .

Je hebt al een aantal zaken geprobeerd dus en het is onduidelijk waar het probleem vandaan komt.
Een nieuwe installatie lijkt me in dit geval zo gek nog niet, vergeet geen backup te maken van je belangrijke gegevens.
 
Sorry deed ik het weer. Heb een zware en drukke nacht achter de rug.
Maar hier komen mijn gegevens nogmaals:

Windows 98 SE opstarten verloopt moeizaam. Blijft hangen na scandisc. Adaware, spbot en NAV gescans maar niets gevonden. KAn wel opstarten bij save modus.
Heb laatste tijd geen nieuwe software of hardware geinstalleerd. Comp loopt vaker vast tijdens surfen ed. Maar nu krijg ik heb helemaal niet meer gestart
Mensen al vast bedankt voor jullie reacties
 
Als ik dat zo hoor zou ik hem formateren en her installeren, geen geklooi..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan