formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
oke nou kijk ik heb dit probleem ik heb een mp3 speler en als ik heme erin doe om de muziek te verwijdere gaat alles weg vervlogens haal ik hem eruit en doe ik hem weer erin en dan zit het zelfde muziek gewoon weer erin :( rara
 
Ik neem aan dat je de MP3 speler in de PC stopt.
En dan probeert alle muziekjes er van te verwijderen.

Trek je de speler er uit en dan daarna zitten al je muziekjes er weer in! Althans dit begrijp ik uit je woorden.

Als je nu eens probeert je muziek voor andere nummers te vervangen, werkt dit dan?

Groet
 
fout

ja je begrijpt het en ik heb al geprobeerd om die muziek te vervangen maar dan krijg ik een kopieerfout
 
Dit is erg vreemd, heb je al op de site van de fabrikant gekeken? Of in de gebruikershandleiding? Is dit de eerste keer of is het in het verleden wel goed gegaan.
 
Zit er misschien een beveiligings knopjeop zo iets als bij een discette (schrijfbeveiliging)
 
je hebt wel een hold knop op zitten maar dat heb ik al geprobeerd maar ik ga even kijken op de site van de fabrikant
misschien dat ik daar iets kan vinden
 
Okay, succes.

Laat even weten of het is gelukt?

Groet
 
nee helaas ikkan geen fabrikant site vinde of dergelijke eerlijk gezged is de mp3 niet van mij want ik heb het ok gekregen omdat iemand het probleem niet kon oplossen opde mp3 staat de naam ardenberg :confused:
 
Ardenberg? Ik ken veel fabrikanten, maar deze nog niet
 
nee heb ik ook nooit cvan gehoord maar jah nou ik vind dit dus echt heel erg raar help kan iemand helpen
 
Ik heb net nog even gegoogled, maar kwam niks tegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan