Formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
Beste mensen,

ik gebruik het programma killdisk om mijn hd te formateren. maar maakt het dan iets uit bij de windows xp installatie of ik hem dan snel of langzaam formateren

alvast beadnkt

Een nieuwe HDD, of een met kapotte sectoren altijd volledig formatteren.

Bij gewoon "wissen" kun je kiezen voor snel formatteren.

heey,

is geen nieuwe hd en geen kapotte maar wilde alleen de optie weten wat je bij de windows xp installatie kunt kiezen omdat er 2 mogelijk heden staan snel of langzaam formatere, omdat ik namelijk al van te voren dan killdiks heb laten formarten dus vroeg het me gewoon maar af

Oke dan weet ik dat ook weer dus in feite hoef ik kilddisk niet te gebruiken als mijn hd niks mis mee is?
maar heb heb hier ergens gelezen dat bij snel formateren wel de bestanden gewoon blijven staat, dat hij ze er dan gewoon overheen schrijft.

Geplaatst door rodajc
Oke dan weet ik dat ook weer dus in feite hoef ik kilddisk niet te gebruiken als mijn hd niks mis mee is?
maar heb heb hier ergens gelezen dat bij snel formateren wel de bestanden gewoon blijven staat, dat hij ze er dan gewoon overheen schrijft.

Dat klopt.
Dat klopt ook :).

Dus als je bijvoorbeeld je HardDisk zou willen verkopen op een site als Markplaats is het dus slim om wel een echt goede format uit te voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan