formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo,

mijn psp leest opeens mijn memory kaartje niet meer, hij moet worden geformateerd. Maar dan raak je toch al je bestanden kwijt? kan hij ook geformateerd worden, maar dat ik alle bestanden kan houden?
 
kan hij ook geformateerd worden, maar dat ik alle bestanden kan houden?

nee

Leest je kaartlezer je geheugenkaartje ook niet meer of heeft alleen je psp er last van?
 
Pc leest hem ook Niet, of Ik hem nu met kabel aansluit of met memory stick adaptor
 
Waar heb je je MS gekocht? Er is kans dat hij fake is. Maar hoe wil je hem gaan formatteren als je PSP hem niet leest? Dat gaat je niet lukken. Maar als je nog wel het MS icoontje ziet in je XMB moet je op driehoekje drukken, dan op informatie. Als er dan staat Magic Gate: Suported" dan is je MS goed. Maar als er staat "Magic Gate: Unknown" of "Magic gate: Unsuported" dan is je MS fake en is er kans dat het formatteren mislukt en dat je je MS al helemaal kan vergeten.
 
Eigenlijk leest hij hem wel maar als ik hem erin stop (in mijn psp) zegt hij dat hij geformateerd moet worden :(
 
Hij geeft geen foutcode weer, dit staat er:

deze memory stick kan niet worden gelezen ga naar instellingen-systeeminstellingen om de memory stick te formatteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan