• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formatie plan vooruit blik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas1982

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2011
Hoi allemaal,
Door mijn vraag weet ik ook niet zo goed welke titel ik aan het draadje moest geven, excuus als het geen heldere titel is.
Bijgevoegd een formatie plan. Voor degene die er niet bekend mee zijn geeft het weer hoeveel contract uren van medewerkers je op enig moment in dienst hebt.

Echter zou ik nog graag een andere functie erin zien en dat lukt me nu net niet, daarvoor vraag ik julie advies.
In de tab wijzigingen zou ik graag door de maanden vooruit kijken wat mijn niveau contracten in dienst zal zijn als ik niets doe aan recruiten.
Als je in de afdeling tab kijkt zie je wanneer er contracten van medewerkers verlopen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik met behulp van de einddata contract mijn verloop door het jaar per maand kan zien?
Weet niet of er tussen stappen nodig zijn om dit te bereiken, daar hoop ik dus op jullie creativiteit:)

Alvast bedankt en als er verduidelijking nodig is dan hoor ik dat graag.

p.s. mogelijk zit er nog een wachtwoord op maar dat is 'bulldog'

Bijlagen

Vervang een bestand met een wachtwoord door een bestand zonder wachtwoord.

hmm, dat lijkt niet helemaal te lukken... ik ga het nog eens proberen

sorry, het lukt me niet om het wachtwoord eraf te halen. Dat heb ik eerlijk gezegd ook nog nooit gedaan...
Wellicht kan ik die dan als tweede vraag erbij zetten? wachtwoord is in ieder geval nogmaals 'bulldog'
excuus voor het ongemak

ah een som.als formule...ik was weer veel te moeilijk aan het denken.
Bedankt voor jullie input, ik ga weer aan de slag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan