Formatteren harde schijf lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, ik heb een externe harde schijf aangesloten op mijn pc. Als ik de schijf aanklik zegt ie dat de schijf niet geformatteerd is en of ik hem nu wil formatteren. Als ik dan kies om te formatteren doorloopt ie het proces maar na afloop kan ie hem niet formatteren! Maar ik kan de schijf ook niet openen. Ik heb alles wat er op staat al op mijn c-schijf staan dus de data kan verwijderd worden. Hoe kan ik nu weer gebruik maken van mijn harde schijf??
 
dan eerst partitie verwijderen.
Nieuwe partitie aanmaken,en dan opnieuw formatteren
 
Hoe kan ik zien of de drivers geinstalleerd zijn? Op mijn vorige pc (heb nu een andere) werkte de harde schijf gewoon..... Partities snap ik niet helemaal, het is gewoon een externe harde schijf zonder partities!
 
een ex hdd heeft geen drivers.
Alle hdd's hebben een partitie,minstens een.
Naar schijf beheer gaan in computer beheer.
 
Hallo, ik heb de partitie verwijderd en een nieuwe aangemaakt maar hij stpot op een gegeven moment met formatteren en geeft dan de melding: "Het formatteren is niet voltooid". Als ik naar deze computer ga en de schijf aanklik krijg ik de volgende melding: "S:\ is niet toegankelijk. Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat". Iemand nog enig idee hoe ik de harde schijf weer aan de praat krijg?
 
Opgelost!!

Hallo, ik heb net in deze computer gekozen voor snel formatteren en hij doet het weer! In ieder geval bedankt voor het meedenken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan