wopwopwoppp
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2009
Naar aanleiding van de problemen in mijn vorige topic wil ik mijn PC gaan formatteren. Ik heb inmiddels mijn belangrijke documenten en programa's opgeslagen op een schijf. Verder is dit mijn eerste ervaring met formatteren. Op de PC die ik wil formatteren draait nu nog Windows XP Proffesional.
Ik heb de volgende data op schijf:
- Windows XP Home installatiecd. + Service Pack 1 inclusief identieke serial, welke ik na het formatteren wil installeren.
- Wat oude installatieprogramma's zoals Nero, Avast ed.
De Windows XP Home installatiecd. start niet automatisch op als ik hem in invoer voor het opstarten van mijn PC. is dit gebruikelijk?
Ik lees hier en daar wat over een bootdisk die je moet aanmaken om je pc. weer aan de praat te krijgen na het formatteren. Is dit noodzakelijk en zo ja, waar en welke moet ik downloaden?
Graag ontvang ik hier als leek wat meer informatie over.
Ik heb de volgende data op schijf:
- Windows XP Home installatiecd. + Service Pack 1 inclusief identieke serial, welke ik na het formatteren wil installeren.
- Wat oude installatieprogramma's zoals Nero, Avast ed.
De Windows XP Home installatiecd. start niet automatisch op als ik hem in invoer voor het opstarten van mijn PC. is dit gebruikelijk?
Ik lees hier en daar wat over een bootdisk die je moet aanmaken om je pc. weer aan de praat te krijgen na het formatteren. Is dit noodzakelijk en zo ja, waar en welke moet ik downloaden?
Graag ontvang ik hier als leek wat meer informatie over.