formatteren tijdens set-up?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik wilde tijdens de 80e nieuwe installatie van XP Pro C formatteren, maar dat ging niet, vanwege set-upbestanden die op C stonden.
Hoe moet je dan formatteren?

Vraagje uit nieuwschierigheid:Waarom voor de 80e keer ?

Ik heb een nieuwe dure ('high-end') pc, die alleen maar problemen geeft / heeft, met name beelduitval. Van alles is al vervangen, niets helpt nog.
Voorlopig ga ik nog even door met zoeken naar de oorzaak. :) :rolleyes: :evil:

Neem aan dat je garantie hebt ? Terug naar de winkel misschien eerste optie ?

Misschien moet het daar van komen, maar hij is al 3 keer teruggeweest, in totaal zo'n 6 weken.
Als ie echt wéér terug moet, zal ik hem nog langer kwijt zijn, want ze moeten onderzoeken (...) waar de oorzaak ligt.
Ik bestelde eind maart een nieuwe computer...

Ondertussen wou ik best graag weten hoe het met dat formatteren zit. :D

Kun je misschien ook nog eea verwijderen via het register ?

Dick,

Zorgen dat je kunt opstarten vanaf cd. Dit regel je in je bios.
Als dat gereed is dan cd van xp in je cdrom.
Computer uit even wachten computer weer aan en dan kiezen voor opstarten vanaf cdrom.
Op een gegeven moment krijg je een paar opties, neem de optie om de c partitie te verwijderen en daar dan opnieuw xp te zetten.
Dan kun je kiezen voor opnieuw formateren doe dit.
Als je xp pro hebt dan zou ik kiezen voor ntfs heb jij de home versie doe dan gewoon fat32.

suc6.

Het verschil is dus dat er op deze manier geen setupbestanden op C worden gezet?

Het rare vind ik dat als je de cd in Windows start en kiest voor Windows installeren, je kunt kiezen tussen 'upgrade' en 'nieuwe installatie'. Met dit laatste wordt toch gesuggereerd dat je een format kunt doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan