gcjvanbeek
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2006
- Berichten
- 164
Voor een factuurprogramma kies ik in Access teksten en waardes. (productomschrijvingen en prijs)
Vervolgens probeer ik dit weg te schrijven in een Word document met DocVariabelen.
Wat ik niet voor elkaar krijg is om de waardes te formatteren (de juiste notatie te geven)
Bijv ik set een waarde 100 en dat moet in het document als €100,00 weergegeven worden. Ik probeer dat als volgt te doen, maar het werkt niet er komt gewoon 100 te staan.
.
Moet ik wellicht in Word in de docvariable een format zetten?
Hoe doe ik dat dan?
Apestaart
Vervolgens probeer ik dit weg te schrijven in een Word document met DocVariabelen.
Wat ik niet voor elkaar krijg is om de waardes te formatteren (de juiste notatie te geven)
Bijv ik set een waarde 100 en dat moet in het document als €100,00 weergegeven worden. Ik probeer dat als volgt te doen, maar het werkt niet er komt gewoon 100 te staan.
.
Code:
With Document
.Variables(strPos) = Nz(faktuur!Post, " ")
.Variables(strTekst) = Nz(faktuur![Werkzaamheden.Omschrijving], " ")
.Variables(strPrijs) = Round(CCur(Val(Nz(faktuur!Prijs, 0))), 2)
.Fields.Update
End With
Moet ik wellicht in Word in de docvariable een format zetten?
Hoe doe ik dat dan?
Apestaart