formatteren (weet nniet waar ik dit moet zetten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kjannis

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
hoi
ik zou graag mijn pc willen formatteren, maar ik heb een usb toetsenbord..
kan ik dan formatteren met de windows-cd?
ik dacht dat dit niet gaat, omdat het een usb en geen ps2 toetsenbord is ..
of heb ik het mis =D
grtz

Vertel even iets meer?wat voor systeem heb je,en wat voor Windows heb je het over!
en waarom wil de Pc formateren!

ik heb windows xp
ik wil de pc formatteren omdat ik dit elk half jaar doe..
dan blijft hij op snelheid, er is niks ergers dan een trage px ;)
ik heb alles al op back-up..
alleen is een tijdje geleden mijn ps2 aansluiting kapot gegaan, en heb ik mijn toetsenbord nu op usb zitte ( door middel van een tussenstukje)
dus nu kan ik niks doen als mijn toetsenbord op usb blijft zitten..
dus weet iemand hoe ik dit kan verhelpen..

In het bios even kijken naar een optie genaamd USB legacy support o.i.d.
Als die staat ingeschakeld moet je met een keyboard middels usb kunnen booten en dus het toetsenbord kunnen gebruiken, ook al staat Windows er nog niet op.

Laatst bewerkt:
Gewoon formateren,hier gaat toch niets verkeerd of ik moet het niet begrijpen:confused:

heb je voor de bios geen toetsenbord nodig ??
worden usb apparaten normaal gezien niet na windows geladen, dus als ik wil formatteren vanaf de cd-rom is windows nog niet geladen en dus ook niet de usb's..

of heb ik het mis ??

Formatteren is wel een erg rigoureuze maatregel om je PC op snelheid te houden.

Ik zou eerst eens de boel opruimen met Ccleaner en daarna eens goed defragmenteren.

ik waardeer je mening maar ik zou toch liever formatteren.
weet je echt niet hoe dit moet ?? ( met usb-toetsenbord)

Ik heb ook een USB toetsenbord en mijn desktop is nu aan het formatteren. Ik heb er eigenlijk helemaal nog niet over na gedacht of ie het dan straks zal doen. Als je nou nog even wacht kan ik het je zo vertellen of ie het doet. Bovendien moet je toch in de bios zijn vóórdat je met formatteren gaat beginnen?
Ik laat het je zo wel weten of mijn usb toetsenbord het nog gewoon doet.

Ik weet trouwens niet of het de zelfde situatie is. Bij mij is ie nu aan het formatteren en gaat ie zo ineens door met het installeren van windows, das bij mijn een handeling vanaf een recovery dvd. Moet jij je toetsenbord nog gebruiken tussen het formatteren en het opnieuw installeren van windows? Want dan weet ik niet of het het zelfde zal zijn.

Mijn muis en toetsenbord doen het beide nog. Ben ook geen onwijze wizkid maar misschien heb je er iets aan..

Toch wel grappig............
al die reacties en geen mens die kennelijk het berichtje van 15.34 uur (goed) heeft gelezen......... ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan