formatteren xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hiper94

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Hallo allemaal ik gebruik Windows XP maar het is nu heel traag geworden en ik wil het formatteren maar ik heb het nog nooit gedaan hoe formatteer ik me pc ik heb geen windows xp cd's

Als je geen installatie roms hebt van een besturing, zou ik niet aan formateren beginnen.
Na een format C:/ ben je alles kwijt en moet je de besturing er opnieuw op zetten.

Vista vind ik persoonlijk een flop van Microsoft, dan kan je toch beter XP er op houden of Windows 7 kopen.

Maar als je de Vista CD er in doet en opnieuw opstart, zou deze een schone installatie moeten beginnen.

Let wel op, alle data zal verloren gaan, dus Backup wel eerst alles wat niet verloren mag gaan.

Als je OS traag is geworden zijn er écht nog wel andere opties dan formatteren b.v. onnodige software erafgooien,defragmenteren,register opschonen,onnodige opstartprocessen uitschakelen,geheugen optimaliseren,indexering uitschakelen,onnodige geplande taken uitschakelen enz. Zelf heb ik nog nooit geformatteerd om m'n pc sneller te maken en hij is nog steeds snel.Ja als je formatteert is hij heel even heel snel,totdat je de benodigde software begint te installeren.

Hai,

Je kan beter een Windows XP downloaden.. just google..
Heb je een windows xp sticker op je kast? dan is het makkelijker..
Zo niet, google je naar een crack en schakelt de updates uit..

Indien je al een Besturingssyteem hebt, vermeld dat dan even leg ik je uit hoe je een installatie moet uitvoeren.

Groetjes,

Mojo

Oke ik heb nu de windows xp crack gedownload en gebrand op een cd hoe moet ik formatteren heb er geen verstand van

Héél onverstandig, een crack downloaden en van daaruit gaan installeren.

Je hád een legale versie, je hébt een legale key, dus het enige dat je hoeft te doen is een legale versie van iemand te lenen en na de opstart middels DVD jouw eigen serial in te voeren.

Ok ik heb nu windows xp pro legaal :D (van me vriend) (eigen product key) ik heb het geinstalleerd maar nu heb ik geen geluid meer. :S

Je moet de drivers downloaden, ik zal je gelijk een link geven van een programma die je pc scant en direkt de link geeft waar je drivers kunt downloaden.

http://www.megaupload.com/?d=377437FV

Na het downloaden moet je het installeren, en daarna nog niet openen, je hebt een crack klik daarop en vervolgens Activate.. Daarna kan je gewoon het programma gebruiken.

Na het openen ga je een liveupdate uitvoeren dat geeft hij zelf aan.. en daarna klik je boven op UPDATE.. dan scant hij automatisch naar apparaten en geeft je het link waar je de driver kan downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan