Formatteren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door _Enemico_
Als ik met diskette op wil starten zegt ie: Verwijder schijf of medium druk op een toets...

Ik heb trouwens wel de moeilijkste vragen... Op een ander deel zeiden ze dat ik beter kon formatteren, dan ga ik formatteren en kom ik weer met zo`n leuke vraag....:love:
Dit schreef je eerder.

Oftewel toen las ie de diskette wel!!!

Jah leest hem mss maar doet er niets mee... dat bedoelde ik...

Heb nu gewoon in windows de cd erin gemikt en gekozen voor opnieuw installeren...

Weet bijgod niet wat ie gaat doen maar dat wachten we maar af...

Als het nog niet werkt koop ik morgen wel een nieuwe harde schijf voor dat bende ding...

'k doe ook een poging - 'k heb de indruk dat je ergens iets fout doet...

je hebt dus een goeie bootdisk en je c is idd in Fat32 geformateerd? Dan:

a. je start je computer op
b. via Del of wat dan ook ga je in je bios en zet er je a-disk als eerste opstartmedium
c. je gaat uit de bios en de compu start opnieuw op
d. ondertussen floeper je er die bootdisk in, je compu start dus opnieuw op en het lampje van je a-drive gaat branden en je drive begint te rammelen?
e. en nu: kom je op de dos-prompt of niet?

Zo nee: welke melding krijg je?

Want: Als ik met diskette op wil starten zegt ie: Verwijder schijf of medium druk op een toets... : waarom zeg je hier ALS ? Doe je het dan niet? Of krijg je de boodschap vooraleer je wil opstarten? - 'k snap dit niet...

Dat 5 stappen plan heb ik gevolgd...

Als er staat dat ik de diskette moet verwijderen en op een toets moet drukken dan doe ik dat wel maar dan gebeurt er verder niets... Hij boot dan niet vanaf de CD of van de HD...

Hij kapt er dan gewoon helemaal mee...

En ja is FAT32 en wel een goede disk iig

Laatst bewerkt:
Oke....

Ineens doet ie het wel met diskette... rara

Zit nu in DOS-Mode... nu is het toch alleen nog c:\ format..???

Kan niet eens meer op delete drukken om in de bios te komen... Alleen als ik in windows ben doet het toetsenbord het....:mad:

'k ben (even) terug

(even tussen haakjes: Hoe geraakt in godsnaam die tweede xp erop zonder dat je met een cd kunt opstarten?)

Je toetsenbord doet het niet in dos? Raar, want als ofwel je toetsenbord ofwel je muis het niet doen in Dos, krijg je normaal al direct bij het opstarten een foutmelding vanuit de bios - en die krijg je niet...

Werkt er geen ene toets???

usb toetsenbord?

Kun je nog aan een ps2 toetsenbord komen?

Gewoon in windows de CD erin rammen dan installeert ie wel...

Ja usb en mss wel moet ik ff kijken...

Ja dus deze pc heeft een "oude" aansluiting...

Hij vraagt ook of ik zonder of met ondersteuning van CD wil booten.... Wat moet ik daar invullen...

Ja, maar: als je gewoon de cd erin moet rammen en hij doet het, dan kan je toch gewoon je windows opnieuw installen en kiezen voor de oude weg te gooien??? :o

Geplaatst door passer
Ja, maar: als je gewoon de cd erin moet rammen en hij doet het, dan kan je toch gewoon je windows opnieuw installn en kiezen voor de oude weg te gooien??? :o
nee

Heb de schijf leeg... ben nu aan het installeren... heel apart allemaal...

Sorry voor het korte antwoord maar dit toetsenbord had ik ff nodig voor de andere pc moest dus letters kopieeren uit andere replys....:D

Oeps... heb allebei de pc`s morskieft genoemd waar kan ik dit wijzigen...???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan