Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door upsidaisy
Misschien kun je voor dat je gaat formatteren eerst de volgende acties uitvoeren:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=175682
Geplaatst door Eric_Daleboudt
Als je van CD opstart kun je setup vragen de partitie te verwijderen.
Dat doe je net zolang tot er geen partitie meer is,
daarna kies je de optie formatteren (NTFS).
Ik adviseer je wel niet je hele schijf te laten formateren, dan kan je later er nog parties bij maken. Als je mijn advies wil: eerst OS instaleren op zeg 5 gig, na installatie dynamisch maken en leef je daarna maar uit.
De opstart diskette van 98 is alleen voor noodgevallen en experts. Formatteren doet hij met FAT32 en dat wil je niet tenzij je een schijf hebt kleiner dan 16 gig.
@ charlie:
Format zit in de cabinet file en wordt automatisch op je virtuele schijf gezet, dus je kunt gewoon format intikken, maar zoals ik zei is niet wijs.
Geplaatst door Eric_Daleboudt
Laten we nu eens en voor al stoppen met het promoten van FAT32.
Zoals ik eerder op merkte tot 8 gig kun je FAT 32 gebruiken clustergrote 4 KB
Bij 16 Gig is je clustergrote 16 KB
Punt twee:
Je moet niet tijdens instalatie meerdere partities aanmaken !
Hierdoor ligt de grootte van je dynamische volumes vast en dat wil je niet.
Punt drie:
Met NTFS kan ik drives aan mappen hangen en is als ik de zaak dynamisch maak is het aantal drives bijna onbeperkt.
Laten zij die geen kaas hebben gegeten van NTFS daar ook geen ordeel over geven.
Eric
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.