formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bullets

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2004
Hallo, Ik wil mijn pc formatteren wegens virussen enzo.
Ik heb op dit moment mijn harde schijf gedeeld, ik ben van plan dat weer te doen...
Maar, ik wil een paar dingen bewaren zonder het op een andere pc op te slaan.Is het dan mogelijk dat ik bijvoorbeeld de dingen die ik houden wil, op de andere schijf zet in mijn geval C:, en dan D: formatteren...Dan de bestanden op die houden wil op D: zetten en C: formatteren.?
Maar wat normaal de C: schijf is waar WINDOWS mappen enzo opstaan, staan bij mij nu op de D: schijf...Is het dan wel mogelijk om D: te formatten C: de windows schijf maken en D: zeg maar de fun schijf?

Als windows op [C:] staat met de mappen van windows op [D:] kan je het beste alles wat je wilt bewaren eerst op [D:] zetten.
Vervolgens formatteer je de C schijf en installeer xp opnieuw op de C schijf, plaats daarna hetgeen je hebt bewaard op C, formatteer daarna de D schijf.

groetjes speedtouch

ja dat zou ik willen, maar nu staan op de D: schijf alle windows mappen, en die zou ik liever op C: zien staan...als je snapt wat ik bedoel

Dat snap ik, vandaar mijn vorig antwoord :)

Je wilt het liefst alles formatteren als je het uitvoert zoals ik omschrijf, en daarna XP opnieuw installeren op de C schijf,dan maakt XP de mappen opnieuw aan op C , dan worden de windowsmappen op D niet gebruikt.

groetjes speedtouch

Ja bedankt, ik wist niet precies of het kon, ik ga het zo ff doen;) TY:thumb: :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan