formattern Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Is er iemand die mijn kan helpen, omdat ik veel problemen heb met mijn computer wil ik graag de C: schijf formatteren en Windows 7 er opnieuw opzetten.
Ik heb nu al van alles geprobeerd maar het ga mij niet lukken om C: te formatteren, ook niet via computerbeheer.

Helpmij a.u.b. op weg zodat ik weer alles schoon krijg!!

Groetjes Cowgirl

:confused: Maar als jij windows installatie schijf hebt ( ? :( ? ) dat kan je makkelijk via dus deze schijf ook doen dat weet je toch ..
Gewoon schijf in CD-DVD Rom en PC her-starten alles vervolgens loopt vanzelf ( Opletten ! moet je opstart scherm volgen ! en vanaf windows installatie schijf PC opstarten ! ), het enigste probleem is of bij jou in bios opstart volgorde goed ingesteld is ?

Opstarten.jpg

Laatst bewerkt:
De C-partitie kan je niet binnen Windows verwijderen/formatteren, omdat Windows daar vanaf aan het draaien is. Je zal dus ergens anders van op moeten starten, of dit moeten doen tijdens de installatie van Windows.

Ik ga het proberen, maar tot nu toe is het niet gelukt!!

Groetjes Cowgirl

ROXONIX en K1pje, bedankt ben het nu opnieuw aan het installeren. Als ik daarmee klaar ben kan ik dan windows old verwijderen of moet dat blijven staan??

Groetjes Cowgirl

Windows old kan je dan zeker verwijderen. Wil je alles kwijt voordat de installatie start? Kies dan voor geavanceerde installatie opties en formatteer de partities eerst ;)

Bedankt K1pje, gaat zeker goedkomen!!

Groetjes Cowgirl:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan