Formatting bij 'mail merge' in Word?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen2000

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
Hi,

Is het mogelijk om de 'orginele formatting' vanuit Excel in Word te brengen bij een merge? Het betreft Office2003.

Als ik in Excel enkele namen een kleur geef, dan lijkt het alsof Word toch steeds 'platte text' binnenhaald en de 'formatting' negeert. Ik werk volgens de instructie en die zegt dat je een .DDE Link moet kiezen, maar dit werkt bij mij dus niet....:confused:

Doe ik iets fout? Thanks.

Open het document in Word,
klik op Extra / Opties/ tabblad Algemeen en vink "Conversie bevestigen bij openen" aan.
Klik op OK.
Kies het excel-document via Extra/ Brieven en verzendlijsten/ Afdruk samenvoeg/Bladeren. Kies in het volgende venster voor "MS-Excel werkbladen via DDE (*.xls)" en klik op OK.
De tekst "Heel Werkblad" dient geselecteerd te zijn (blauw). Klik op OK.
Let er op dat alle adressen aangevinkt zijn en klik op OK. Klik op "Volgende: Uw brief schrijven" en op "Volgende: Briefvoorbeeld” en vervolgens op "Volgende: Samenvoeging

Open het document in Word,
klik op Extra / Opties/ tabblad Algemeen en vink "Conversie bevestigen bij openen" aan.
Klik op OK.
Kies het excel-document via Extra/ Brieven en verzendlijsten/ Afdruk samenvoeg/Bladeren. Kies in het volgende venster voor "MS-Excel werkbladen via DDE (*.xls)" en klik op OK.
De tekst "Heel Werkblad" dient geselecteerd te zijn (blauw). Klik op OK.
Let er op dat alle adressen aangevinkt zijn en klik op OK. Klik op "Volgende: Uw brief schrijven" en op "Volgende: Briefvoorbeeld” en vervolgens op "Volgende: Samenvoeging

Ik weet wel hoe ik een mail merge doe, maar hij neemt dus niet de bestaande formatting van Excel over op deze manier, althans, niet bij mij. Ik gebruik 2003 (SP2). Volgens mij is dit ook helemaal niet mogelijk, alleen met 3rd party add-ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan