Opgelost Forms365

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bunicich

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2016
Goedemorgen,
Ik heb in Forms (office365) een feedback formulier gemaakt, deze werkt als ik hem zelf test.
Wanneer mensen hem via telefoon/tablet/pc gaan invullen kunnen ze het formulier aan het einde niet versturen omdat de knop "verzenden" grijs is. Ik heb de link van dit formulier in een e-mail die ik naar de klanten stuur.
Wat ben ik vergeten of wat gaat hier mis.

Bij de instellingen staat ingesteld:
- iedereen kan reageren
- antwoorden accepteren
- bedankt bericht
- e-mail ontvangen van elk antwoord

Alvast bedankt
Groeten Richard

Ik snap niet helemaal wat je gedaan hebt; ik heb net een testje gemaakt en die werkt bij mij zowel op de computer als op de telefoon prima. Kortom: zonder die van jou te zien, kunnen we er weinig meer aan toevoegen. Had het appje nog niet bekeken, maar het is echt heel simpel :).

Overigens kun je pas versturen als alle verplichte velden zijn ingevuld. Wellicht zit daar het probleem?

Beste OctaFish,

Ja het was ook heel simpel maar de link werkte bij mijzelf wel maar als ik hem per mail naar een ander stuurde weer niet. Ik had de verplichte velden al allemaal uitgeschakeld omdat ik idd dacht dat het daarin zat maar helaas. Maar het is inmiddels opgelost door een "vooraf ingevulde antwoorden voor publiek" in te schakelen, geen idee wat hiermee wordt bedoelt maar het werkt wel.

Rare optie inderdaad, want je stuurt zo'n formulier toch om in te laten vullen, maar goed: als het werkt, dan werkt het :). Zelf had ik die optie ook aan staan (standaard instelling immers). En zo naar verschillende email adressen verstuurd, die dan op telefoon zijn bekeken.
Interessant appje in ieder geval voor wat simpele vragenformuliertjes :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan