formula array

• Onderwerp starter Onderwerp starter DieBe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DieBe

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
ik heb in een bestandje de code FormulaArray toegepast:

Private Sub Workbook_Open()

Range("A6:N1000").FormulaArray = "=G:\Werk\S&O formulier\formulier 2017\[Meldformulier klanten 2017-1.xlsm]totaal overzicht!R6C1:R1000C14"

End Sub

Als ik dit uitvoer krijg ik een foutmelding: Fout 1004 tijdens uitvoering: Eigenschap FormulaArray van klasse Range kan niet worden ingesteld.
De bewerking wordt overigens wel juist uitgevoerd.
In het forum is dit al een paar keer aan de orde geweest maar ik kan niet ontdekken waar de fout zit.

Iets vergeten in de code.
Code:
Range("A6:N1000") = "=[SIZE=4][COLOR=#ff0000]'[/COLOR][/SIZE]G:\Werk\S&O formulier\formulier 2017\[Meldformulier klanten 2017-1.xlsm]totaal overzicht[SIZE=4][COLOR=#ff0000]'[/COLOR][/SIZE][COLOR=#ff0000]!RC[/COLOR]"

Bedankt voor uw reactie. Helaas heb ik het bestandje op de pc van mijn werk dus kan ik het maandag pas testen. Goed weekend.

Vergeet niet om te vermelden om welk werkblad het gaat, anders staan straks de gegevens in het verkeerde blad.
bv.
sheets(1).Range("A6:N1000") = ...............

Goedemorgen HSV,

De volledige code die ik heb is:
Range("A6:N1000").FormulaArray = "='W:\Werkvoorbereiding\S&O meldingsformulier\formulier 2017\[Meldformulier klantenwerk 2017-1.xlsm]totaal overzicht'!R6C1:R1000C14"

U geeft eerst een code door waar .FormulaArray niet in staat. Vervolgens geeft u aan dat ik het werkblad aan moet geven. Als ik dat doe krijg ik een fout melding dat mijn versie niet compatible is. Ik heb een keer "sheet' omschreven en een keer "blad".
Ik heb overigens maar 1 blad in het bestandje.

Is het niet handiger dat u bovenstaande code aanpast?

Code:
sheets(1).[COLOR=#333333]Range("A6:N1000") = "='W:\Werkvoorbereiding\S&O meldingsformulier\formulier 2017\[Meldformulier klantenwerk 2017-1.xlsm]totaal overzicht'!RC"[/COLOR]
Als er maar een blad is hoef je je daar ook niet druk om maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan