• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule bepalen op basis van link

Status
Niet open voor verdere reacties.

skystormer

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2011
Berichten
194
Hallo helpers,

Ik ben bezig een bezettingsplanning te maken voor een aantal machines. De bedoeling is dat machines in ons bedrijf optimaal ingezet kunnen worden op momenten dat er niemand in het pand aanwezig is.

Op het moment ben ik bezig aan de finishing touches van het bestand.
En dat is kijken of het mogelijk is een link te plaatsen in mijn bestand (zie bijlage) in kolom J (Blad 1). Welke een waarde controleerd in diezelfde rij (namelijk de datum) en vervolgens linkt naar een andere werkblad ("LINK") en daar de formule aanpast zodat deze naar deze datum gaat zoeken.

(ps. aantal orders betekend niet dat het aantal gevonden orders hetzelfde moet zijn)


Bekijk bijlage Planning test.xlsx

Als jullie iets hebben wat zou kunnen, ik ben zeer benieuwd en ik sta open voor suggesties.

Groeten en bedankt.

Rob



Aanpassing.

Mogelijk een oplossing gevonden om voor elke regel apart een macro op te nemen. Als iemand een andere optie heeft sta ik hier voor open.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan