Beste forummers,
Vanuit een sharepoint lijst is een hoop informatie beschikbaar over lopende projecten
Ik wil dat visueel maken met een rapportage.
Binnen een projectfase worden meerdere stappen uitgevoerd en er wordt bewaakt wat de status van zo'n stap is (open, in bewerking, gereed, n.v.t.) en dat resulteert in de waarde resp. 1, 2, 3 of 4.
De fase wil ik 'samenvatten' door binnen een fase te controleren of
Alleen krijg ik de formules binnen een tabel niet aan de praat.
Hopelijk is het voorbeeld duidelijk genoeg.
Alvast bedankt!
Bekijk bijlage Voorbeeld_formulebinnentabel.xlsx
Vanuit een sharepoint lijst is een hoop informatie beschikbaar over lopende projecten
Ik wil dat visueel maken met een rapportage.
Binnen een projectfase worden meerdere stappen uitgevoerd en er wordt bewaakt wat de status van zo'n stap is (open, in bewerking, gereed, n.v.t.) en dat resulteert in de waarde resp. 1, 2, 3 of 4.
De fase wil ik 'samenvatten' door binnen een fase te controleren of
- alles op 3 of 4 staat ==> projectfase groen
- Of geel als er nog een 2 voorkomt in een van de stappen
- of rood als er nog een 1 voorkomt.
Alleen krijg ik de formules binnen een tabel niet aan de praat.
Hopelijk is het voorbeeld duidelijk genoeg.
Alvast bedankt!
Bekijk bijlage Voorbeeld_formulebinnentabel.xlsx