Ik had onderstaande vraag geplaatst, maar trek deze weer in, want het blijkt toch wel zo te werken. Ik heb geen idee wat ik in eerste instantie fout deed, maar mijn probleem is opgelost.
In Excel 2007 heb ik de volgende werkende conditional formatting formule toegevoegd aan cel K8:
=VLOOKUP($A8&"/"&K$1&"/"&K8;$A$461645:$AK$1048576;37;0)="Betaald"
Wat blijkt uit de $-tekens is mijn intentie om de formatting naderhand te kopiëren naar andere cellen. Als ik bijvoorbeeld naar cel L7 kopieer, hoopte ik op het volgende resultaat:
=VLOOKUP($A7&"/"&L$1&"/"&L7;$A$461645:$AK$1048576;37;0)="Betaald"
Maar ondanks de goede intentie, blijkt het niet zo simpel te werken.
Nou kan ik natuurlijk voor iedere cel de juiste formule handmatig gaan zitten invoeren....
voor momenteel 3984 cellen...zou kunnen
En misschien als wist dat ik dan ook echt klaar was, zou ik zo gek zijn, maar de lijst kan nog langer worden.
Een vraagje plaatsen op helpmij.nl leek mij in ieder geval het proberen waard, want misschien doe ik wel iets heel kleins fout of misschien heb ik weer een klein zetje in de rug nodig om me aan VBA te gaan wagen.
Alvast badankt voor de hulp,
In Excel 2007 heb ik de volgende werkende conditional formatting formule toegevoegd aan cel K8:
=VLOOKUP($A8&"/"&K$1&"/"&K8;$A$461645:$AK$1048576;37;0)="Betaald"
Wat blijkt uit de $-tekens is mijn intentie om de formatting naderhand te kopiëren naar andere cellen. Als ik bijvoorbeeld naar cel L7 kopieer, hoopte ik op het volgende resultaat:
=VLOOKUP($A7&"/"&L$1&"/"&L7;$A$461645:$AK$1048576;37;0)="Betaald"
Maar ondanks de goede intentie, blijkt het niet zo simpel te werken.
Nou kan ik natuurlijk voor iedere cel de juiste formule handmatig gaan zitten invoeren....
voor momenteel 3984 cellen...zou kunnen
En misschien als wist dat ik dan ook echt klaar was, zou ik zo gek zijn, maar de lijst kan nog langer worden.
Een vraagje plaatsen op helpmij.nl leek mij in ieder geval het proberen waard, want misschien doe ik wel iets heel kleins fout of misschien heb ik weer een klein zetje in de rug nodig om me aan VBA te gaan wagen.
Alvast badankt voor de hulp,
Laatst bewerkt: