• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule doet het niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liesl

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel in het werk in Excel, nu heb ik een formule ingevoerd en is de uitkomst 0. Dit klopt dus niet.. :(
Ook wanneer ik wil dat er waarden uit een ander document overgenomen moeten worden geeft Excel 0 aan. Heb ik instellingen of iets dergelijks fout staan?

Groetjes,
Liesl

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel in het werk in Excel, nu heb ik een formule ingevoerd en is de uitkomst 0. Dit klopt dus niet.. :(
Ook wanneer ik wil dat er waarden uit een ander document overgenomen moeten worden geeft Excel 0 aan. Heb ik instellingen of iets dergelijks fout staan?

Groetjes,
Liesl

Kan je een voorbeeld bestand zonder gevoelige informatie sturen?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hallo allemaal,

Groetjes,
Liesl

Voorbeeldbestandje Liesl aub?

Hierbij de voorbeeldbestandjes..

Het is in dit geval dat de waardes uit Voorbeeld 1 in Voorbeeld 2 komen.. Wat hier opzich al niet wil.. In het andere bestand (wat ik helaas niet toe kan voegen) kan ik wel een cel in een ander document aangeven, maar dan komt er 0 te staan.

Bijlagen

Vreemd. Bij mij werkt het prima.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de verwijzing naar de verkeerde cel is (een lege cel)
Ik kan me zo voorstellen dat het bestand een dagelijks te vullen bestandje is, maar dat de layout van ofwel je inputfile ofwel je rapportagefile veranderd is.

Succes hoor!

Voorbeeldbestandjes zijn erop!

Ik heb nog geen versie 2007.

Maar als het werkt bij iemand anders, dan gok ik dat de berekeningswijze op Manueel staat en niet op automatisch. Kijk dat ook eens even na.

Wigi

Ik begrijp iets niet goed (of lees erover) maar ik zie nergens formules staan in uw bestand.
Formules moeten wel correct ingegeven worden en niet uitgeschreven.

Ik heb de 4 formules ingevuld, die werken als de 2 bestanden open zijn.
Anders moeten de formules uitgebreid worden met het 'pad'

Mvgr. Cobbe

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan