• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

formule foutje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tnerrot

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Hallo,

Op dit forum ben ik onlangs prima geholpen met dit excel-bestand, er zit echter m.i. een foutje in: de optelling van de afdeling cardiologie, de optelling van de maanden en de kwartalen en naar de jaaroptelling zit een foutje " hij telt niet op"
Ik kom er zelf niet uit, wie kan mij helpen?
alvast dank:thumb:

Bijlagen

Ik denk dat je iets concreter moet zijn, want ik zie niet waar een fout zou kunnen zitten.

Drie maal is scheepsrecht: Ook bij mij telt alles gewoon op als ik iets invul.
Behalve de maand feb, want daar missen formules.

Richard

kan iemand dan helpen met de formules in feb te zetten, zou niet weten hoe, en als het niet veel moeite kost een check of de rest van de mappen wel werken?
alvast dank hiervoor!

Beste knorret,

Bij deze. Maar als het kopiëren en plakken van formules in Excle niet lukt, dan raad ik je aan een handboek aan te schaffen. Dit is namelijk basis kennis van Excel.

Oh ja, op het tabblad van december staat in cel B3 nog 3 december in plaats van 31 december.

Groeten,
Richard

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan