• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule in mijn liquidatiereservetabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Berichten
424
Beste,

In bijlage zit ik vast met onderstaande in kolom I en J. Wie kan mij helpen?

In kolom E staan bedragen. Deze bedragen moeten ofwel in kolom F ofwel in kolom G komen.

Wanneer de datum in kolom D kleiner is dan de datum in Cel B 3 mag het bedrag van kolom E in in kolom G terecht komen zoniet moet deze
in kolom F terecht komen.
De datum van cel D9 is kleiner dan de datum in Cel B3, dus deze mag ook in kolom G terecht komen.
De datum van Cel D10 is groter dan de datum in Cel B3 dus deze moet in kolom F10 enzovoort, dus dit is geen probleem.
Dus kolom F en G dienen gewoon om weer te geven of de bedragen aan 15 % of aan 5 % belast zullen worden.

In kolom I en J moeten de bedragen terecht komen die effectief mogen uitgekeerd worden.

In kolom I en J zou een formule moeten komen die de bedragen van Kolom F & G overneemt al naargelang het 15 % of 5 % is totdat
het bedrag van 120000 EUR in Cel B4 bereikt is.
Momenteel heb ik ze gewoon getypt. Zoals je kan zien zou er in cel I10 een formule moeten in komen die weet dat van de 20000 eur in
Cel F10, maar 10000 moet genomen worden vermits het bedrag van 120000 eur bereikt is.

De tabel zou dan altijd correct moeten veranderen alles afhankelijk van de datum en het bedrag dat ik in Cel B3 en Cel B4 invul.

Groeten,
MarkBekijk bijlage Helpmij Liquidatiereservetabel.xlsx
 
Zie het bijgevoegde bestand.

De formules staan in de groen gekleurde cellen.

Heb je vragen, laat het me gewoon even weten.
 

Bijlagen

  • (oeldere) Helpmij Liquidatiereservetabel.xlsx
    20,4 KB · Weergaven: 32
Hey,

Bedankt!!

Formules zijn perfect!!

Ik heb net een andere gepost. Mocht je deze nog kunnen zou perfect zijn!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan