Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
=OR(G2="tekst 1";G2="tekst 2")
Ron
=OF($G$2:$G$65536="test";$G$2:$G$65536="test")Kijk eens in Cel H2 van het bijgevoegde voorbeeld. Varieer cell G2 om de werking te zien.
En voor een Nederlandse excel moet OR natuurlijk OF zijn
Ron
Zip die xls eens en plaats hem eens hier. Dan kunnen we zien wat er nou eigenlijk gebeurd.
Ron
Helaas, ik kan geen .rar files lezen. Kan je hem in een .zip stoppen?
Ron
OK, ik heb het spreadsheet open. Maar in welke Cell probeer je een voorwaardelijke opmaak te maken en met welke teksten moet welke cell groen kleuren?
Ron
De kolom status is niet groen bij mij. Ik heb in Cel G4 een werkende voorwaardelijke opmaak gezet
Ron
Dit is dus de juiste.Ron mijn excuses de verkeerde sheet![]()
Zie G2.
In jouw formules hoeft er maar 1 cell op de hele kolom te zijn waar een voorwaarde waar is en dan zijn alle OR's waar. Ik heb de formule een stukje doorgetrokken naar beneden; de rest mag je zelf doen
Ron
Beste Agent,
Ga je echt 65536 regels gebruiken?
Persoonlijk zou ik dit niet doen. Het maakt het geheel onnodig traag.
Tevens zag ik de validatie in kolom H fout staan. Zo kan je daar nooit een datum invullen![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.