• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royke007

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Goede morgen allemaal

Ik heb een vraag over formules. Ik heb een planning gemaakt voor mijn werkgever. Nu heb ik voor het grootste gedeelte alles klaar en werkt alles met transponeren van het ene tabblad naar het andere blad. Het berekenen van de uren klopt ook, tot ik dus na 00:00 uur kom dan worden alle uren in de min aangegeven.

Ik heb een voorbeeld toegevoegd misschien dat mij iemand kan helpen dit kleine probleempje op de lossen.

Groeten Roy

Bekijk bijlage Test 1.xlsx

Transponeren heeft in jouw geval geen toegevoegde waarde. De formules heb ik aangepast.

Bijlagen

OK cool thnx.

die 1 die je erbij gezet hebt staat zeker voor +1 dag zeg maar ?

Maar in ieder geval dank je wel hier ben ik weer heel erg mee geholpen.

Groeten Roy

Nu het volgende probleem

Als ik deze formule invul blijft de formule staan en komt de "uitkomst" er niet te staan.

Is dat een instelling die ik fout heb staan ?

Ow laat maar ik heb het al gevonden.

Heel hartelijk dank voor de informatie en de oplossing voor mijn kleine probleempje.

Groeten Roy

De celeigenschappen staan waarschijnlijk op tekst. Deze moet je eerst aanpassen naar standaard voordat je de formule invoert. Of je hebt formules weergeven aanstaan. Dit kan je uitzetten dmv <Ctrl> + t

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan